كلبه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اینو رو صفحه دوست دخترتون بنویسین : عزیـــــــزم ، همسر مهربانم . خودت می دونی من چقدر قوی و غیرتی هستم و چند نفر را تا حالا کشتم !!! خواستم یاد آوری کنم وقتی خواستی هر 6 تا بچه هامونو از مهد کودک بیاری مواظب بچه ایی که حامله هستی باش ! راستی رو پای چپت که مصنوعیه زیاد فشار نیار !!! فردا هم 20 امین سالگرد ازدواجمونه ! کادو برات یه کلاه گیس جدید خریدم ، اون قبلیه دیگه کهنه شده و سر کچلت به خاطر بیماری مسری که داری رو اذیت می کنه !!

.
.
.
خوشحالم که دیگه کسی بهت پا نمیده و همه رو پروندم ! از بدجنسی خودم کاملا راضی و مسرورم
***

واکنش دخترا نسبت به خرید شارژ ایرانسل

1000 تومانی : مرسی عزیزم (تو دلش خسییییس)

2000 تومانی : واای ممنون گلم

5000 تومانی : عزیز دلم واقعا ممنونتم دوست دارم!

10000 تومانی : ممنون عشقم دلم برات تنگ شده کجا بیام ببینمت؟

.

.

.

.

.

20000 تومانی : دیگه هنوز هیچ پسری انقد خر نشده!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[+] نوشته شده توسط آیدا و عليرضا در 19:0 | |