كلبه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بعد عمری یه خبرنگار اونم خانوم , داشت باهام مصاحبه میکرد تو محلمون , منم بادی به غبغب انداخته بودم و خیلی شیک داشتم جوابشو میدادم یهو یکی از اون طرف خیابون داد زد با این مصاحبه نکنید بابا, این اسگله !!!! نیگا کردم دیدم داداشمه !
من:

فک و فامیله داریم؟

***

داییم زنگ زده میگه یه کار خوب برات پیدا کردم اونوقت خودش هنوز بیکاره......فک وفامیله داریم؟؟؟؟؟

***

دیشب همه فامیل دور هم جمع بودیم یهو دیدیم زنگ میزنن …رفتم در رو باز کردم دیدم پسر خالمه…تایلند بوده یه راس از فرودگاه اومده بود خونه ما.. خانومشم خونه ما بود… خلاصه اومد نشست و یه چایی چیزی خورد یهو بلند بلند به خانومش گفت عزیزم ، هیشکی مثل تو نمیشه !!! یهو دیدم مث اینکه اتم زده باشن جمع از هم پاشید و هر کی رفت یه طرف…!!! پسر خاله سوتی بده من دارم؟سوتی نبود که تیر آهن وِل کرد لامصب…!!!یه مین خودمو گذاشتم جای زنش و این فکر اومد تو سرم که: از فحش خواهر و مادر بدتر اینکه شوهرت از تایلند برگرده، بگه: عزیزم ، هیشکی مثل تو نمیشه !!! فک و فامیله داریم؟

***

از تشيع جنازه پدر بزرگمون برميگشتيم عمم داشت خودشو از شدت ناراحتي ميکشت يکي بهش ميگه چقدر مدل موهات قشنگه يهو عمه صاف مي شينه ميگه تازه الان بهم ريخته است !!!!!!!!!!!!اينم عمه هست که ما داريم؟؟؟؟؟؟
***
دختر خاله پروفسورمون تعريف ميکنه چند روز پيش داشتم از کلاس برميگشتم ديدم همه يه جوري نيگام ميکنن!چند بار خودمو ورانداز کردم ديدم مشکلي ندارم! تا بالاخره بعد نيم ساعت يه آقاي جووني اومد جلوم خيلي محترمانه گفت ببخشيد خانوم يه شيشه عينک دوديتون افتاده!آخه واقعاً اينا فک و فاميلن ما داريم؟؟؟
***

با کلی شوق و ذوق رفتم خونه ، می گم پدر جان استادمون گفت بین همه ی کلاس ها من بالاترین نمره رو گرفتم . می گه : ببین دیگه بقیه چقدر خنگن !
فک و فامیله داریم ؟

 ***

یه فامیل داریم اون زمان که جومونگ نشون میداد ۱۴ هزار تا صلوات نذر کرده بود که جومونگ نمیره !
فک و فامیله داریم ؟

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت14:07---11 آبان 1391


nilo
ساعت22:42---10 آبان 1391
salam
merci jaleb bud matalebet


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[+] نوشته شده توسط آیدا و عليرضا در 22:16 | |