كلبه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





هیکل یارو شبیه نیمرخ چنگاله بعد هر موقع میپرسی کجا بودی میگه : باشگاه !!!

***

یه مزه هایی هم هست که از بچگی زیر دندونم مونده …
مثلن ته مداد سیاه استدلر !!!

***

یه سوال واسم پیش اومده :
وقتی میگن از هر ۱۰۰نفر ۸۰نفر از اسهال رنج میبرند یعنی اون ۲۰نفر با اسهال حال میکنن ؟

***

بابام رفته هویج خریده میگه عقلت که کار نمیکنه پس این هویج رو کوفت کن که حداقل چشمات برای تقلب کار کنه !

***

یارو نه درس خونده نه شغلی داره نه ماشینی خلاصه هیچی نداره ، ازش می پرسی ازدواج کردی ؟
با اعتماد به نفس میگه هنوز دم به تله ندادم ! لامصب تو خودت تله ای !

***

فقط یک ایرانی می تونه یک جمله با ۲۰ فعل بسازد :
مثال : داشتم می رفتم برم ، دیدم گرفت نشست ، گفتم بذار بپرسم بیبینم میاد نیمیاد !

***

اگه یه موقعی تو یه موقعیتی گیر کردین که یکی می خواست بکشتتون زودی بگین “بکش ! بکش راحتم کن معطل چی هسسی ؟ د یالا لعنتی !”
تو همه فیلما امتحان خودشو پس داده !

***

وقتی کسی به تو می گوید : “کلا گفتم” منظورش این است که فلانی بی خیال جزئیات شو گیر نده غلط کردم

***

خط‌ های عابر پیاده به دو دلیل کشیده شدن :
برای قشنگی خیابون ها !
برای مسخره کردن کسایی که از روشون رد میشن

***

کلاس اول دبستان بودم با خوشحالی دست تو نمرم بردم و ۹ رو کردم ۱۹ بردمش پیش بابام گفتم ۱۹ شدم جایزه میخوام !
اونم گوشم رو گرفت و گفت حالا برا ۹۱ که گرفتی چی میخوای ؟!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[+] نوشته شده توسط آیدا و عليرضا در 23:9 | |